מסועים יד שניה

מסועים יד שניה הם פתרונות שינוע מצוינים לכל סוגי הצרכים ועמידים לאורך זמן, כך שאין צורך להתעקש על מוצר חדש מהניילון ולעמוד בהוצאות גבוהות ומיותרות. המסוע מורכב משתי גלגלות, עם...

במפעלים ישנם שלבי עבודה רבים; החל מייצור המוצר עצמו, הרכבתו, אריזתו, ועוד. מסועים יד שניה מטרתם להקל על כל התהליכים ולסייע לעובדים לשנע חומרי גלם, מוצרים ואריזות ברחבי המפעל בצורה מהירה יותר, בלי מאמצים מיותרים שעלולים להיגמר בסופו של דבר בפציעות, (תארו לכם שאדם אחד להרים מספר ארגזים המכילים מוצרים כבדים – פוטנציאל מסוכן מעט, לא ככה?).

נעים להכיר, אנו במשומש מציעים פתרונות תעשייתיים חדשניים ויוצאי דופן. במקום לבזבז את כל הרווחים שלכם על ציוד חדש מהניילון, לנו יש המון ציוד תעשייתי במצב מצוין, שהגיע אלינו ממפעלים שונים שמבינים שייתכן שיש מי שיזדקק לציוד שלהם, ושבעצם – חבל לזרוק.

מסועים יד שניה לכל מטרה!

ישנם סוגים רבים של מסועים בתעשייה. אצלנו, תוכלו למצוא מסועים יד שניה שיוכלו לשרת נאמנה כל מפעל והענף בו הוא פועל:

  • מסועי סרט – אלו המסועים הקלאסיים שכולנו מכירים וניתן למצוא אותם בתעשיות המזון למיניהן, בתי אריזה, בתי דפוס ועוד רבים. גוף המסוע עצמו עשוי פלדה, ומונע על ידי מנוע כללי.
  •  מסועי גלילים – נועד להעברת משאות כבדים. ישנם מסועי גלילים הפועלים על מנוע, וכאלה המונעים בכוח הגרביטציה ועובדים במאונך. לרוב יהיו עשויים נירוסטה, ברזל או PVC.
  • מסועים חלזוניים – מתכתי בדרך כלל, ומשמש להעברת אבקות או גרגרים מנקודה אחת לנקודה שניה, כאשר ניתן להפעיל אותו גם בצורה אנכית.
  •  מסועי רשת פלסטיק – ממונעים באופן חשמלי, ומורכבים מרצועות וחוליות פלסטיק כאשר גוף המסועים יהיה עשוי בדרך כלל פלדה. נפוץ בתעשיית המזון, החקלאות ועוד.

אתם עדיין כאן? נהדר! אם כך, הצלחנו לגרום לכם להבין למה כל כך כדאי לכם לרכוש את הציוד שלכם מיד שניה. ואם כבר בחרתם בחכמה – בואו אלינו למשומש והבטיחו לעצמכם לא רק מחיר אטרקטיבי, אלא גם איכות ברמה הגבוהה ביותר. כי ההצלחה שלכם, היא ההצלחה שלנו.

מסועים יד שניה הם פתרונות שינוע מצוינים לכל סוגי הצרכים ועמידים לאורך זמן, כך שאין צורך להתעקש על מוצר חדש מהניילון ולעמוד בהוצאות גבוהות ומיותרות. המסוע מורכב משתי גלגלות, עם לולאה רציפה המסתובבת סביבן. הגלגלות ממונעות ומגלגלות את הרצועה ואת החומר המונח עליו קדימה. מסועים משמשים רבות להעברה של חומר תעשייתי וחקלאי ולפריקה עצמאית של מטוסי תובלה, ספינות משא וקרונות משא. מדרגות נעות ומדרכות נעות גם משתמשות בטכנולוגיה זו, כמו גם פסי ייצור. חנויות משתמשות לעיתים במסוע על מנת להניע סחורות לקופה. אם אתם מתלבטים מה מתאים לצורך שלכם, מוזמנים ליצור קשר עם חברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה.

מסועים יד שניה מכל סוג – הקנייה המשתלמת לכם

מסועים משמשים בתעשייה ובמסחר לצרכים שונים ויש מגוון סוגים המותאמים לדרישה:

  • מסועי חוליות מסועים אלו מיועדים לשינוע מוצרים במהלך תהליך הייצור. וזאת, תוך ניצול הגובה. מעבר לכך, הם מחזיקים ביתרונות נוספים; יתרונות המייעלים את תהליך העבודה – מבלי להסתייע בעבודת ידיים ומבלי להשקיע זמן ומאמץ מיותרים.
  • מסועי גלילים עם גלילי פלדה, פלסטיק, נירוסטה או חומרי גלם אחרים, מסועי גלילים ממונעים לעומסים קלים, בינוניים וכבדים וכן הלאה.
  • מסועי סרט ישנם סוגים רבים של סרטים, פי-וי-סי הוא הנפוץ ביותר ומשמש לצרכים רבים. פוליאוריטן הוא חומר המתאים למוצרים שמנוניים ונפוץ מאוד בתעשיית המזון. סרטי גומי מיועדים לשינוע מוצרים כבדים.

לדעת מהו הצורך והסוג – והשאר נמצא באתר

אנו, בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה, נשמח לספק לכם מגוון מסועים יד שניה לכל צורך ללא התפשרות על האיכות במחיר משתלם. קטלוג המוצרים העשיר שלנו יאפשר לכם לבחור את המוצר הרצוי בידיעה שאתם רוכשים ציוד שעבר בדיקת תקינות מקיפה. החברה שלנו מתמחה באיתור מוצרים יד שניה באיכות מעולה ועל כך איננו מתפשרים. אין צורך להיכנס להוצאות גדולות ברכישה של מוצרים חדשים כשאצלנו ניתן למצוא ציוד יד שניה איכותי שנקנה ממפעלים או מבתי עסק ששדרגו את ציודם או נסגרו. אתם עדיין מתלבטים ולא יודעים במה לבחור או מה הצורך? נשמח לסייע לכם ולייעץ בנושא. 

מסועים משומשים

מסוע תעשייתי נועד במטרה להעביר לשנע חומרי גלם, מוצרים מוגמרים ועוד. ישנן פעמים בהן מפעלים עומדים בפני סגירה, ומחפשים דרכים להרוויח עוד כמה גרושים על מנת לסגור את החובות שהצטברו. משום כך, מסועים משומשים במצב טוב יכולים להימצא בחצרות גרוטאות, כך שיוכלו להגיע לידיהם של אחרים הזקוקים להם, ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

סוגים שונים של מסועים משומשים

המסוע בדרך כלל מורכב משתי גלגלות, שסביבן מותקנת לולאה המסתובבת סביבן. הגלגלות הינן ממונעות ומגלגלות את הרצועה, ואת המוצר המונח עליו. מסועים משומשים קיימים במגוון סוגים, מהם תוכלו לבחור את זה המתאים ביותר לצורכיכם :

  • מסוע סרט – נפוץ בתעשיות המזון, דפוס, בתי אריזה ועוד. גוף המסוע עשוי פלדה איכותית, ומונע על ידי מנוע.
  • מסוע גלילים – מסוע זה עשוי נירוסטה, ברזל או PVC ומטרתו להעביר משאות כבדים יותר. מסועים מסוג זה מונעים בהתאם לעצמת המנוע, או בכוח הגרביטציה.
  • מסוע רשת פלסטיק – יהיה יעיל בתעשיית המזון, החקלאות, הפרמצבטיקה ועוד. למסוע זה ניתן להוסיף שלבים ליצירת מעלית להרמת מוצרים.
  •  מסוע חלזוני – מיועד להעברת אבקות או גרגרים (תבלינים לדוגמה, גרגרי אורז ועוד).

מסועים משומשים – משנעים אתכם להצלחה במחיר משתלם במיוחד!

אין ספק שמסועים יוכלו לייעל את תהליך העבודה עד מאוד. ובכל זאת, מודבר בפריטים שאינם זולים כלל וכלל. אנו במשומש מזמינים אתכם לוותר על ההוצאה הגבוהה, אך לא לגמרי – אלינו מגיעים מוצרים משומשים באיכות גבוהה, ממפעלים בתעשייה שכבר אינם זקוקים להם מכל סיבה שהיא. כל שעליכם לעשות הוא רק להגיע אלינו, לבחור את כל מה שחסר לכם על מנת להשלים את תהליך ההקמה או התרחבות המפעל, ולהבטיח לעצמכם שגרת עבודה מוצלחת, מבלי לרוקן את חשבון הבנק שלכם.

מסועים משומשים לתעשייה, למסחר ולשינוע מוצרים הם כלי עבודה מבוקש לאור עמידותם הרבה לאורך שנים ומחירם החסכוני. פתרונות השינוע וההובלה הקיימים היום עושים כולם שימוש במסועים המותאמים לסביבת העבודה. הבולטים בין סוגי המסועים הם מסועי החוליות, המשמשים בתעשייה ובמסחר. מסועים מאפשרים גמישות בגבהים ובחלל המבנה ומאפשרים ניצול מרבי של מתקני הייצור בזמן ובמרחב, מייעלים את העבודה וחוסכים בעבודת כפיים. אנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה מספקים מסועים משומשים מסוגים שונים, כך שניתן לשדרג את בית העסק ולהרחיבו ללא הוצאות גדולות.

מסועים משומשים – לבחור נכון ובמינימום הוצאה

המסועים השונים עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומגוון הסוגים רב ומותאם לצרכים בכל ענפי התעשייה:

  • מסועי חוליות משמשים לשינוע מוצרים במהלך הייצור תוך ניצול גובה ומייעלים את תהליך העבודה ללא צורך בעבודת ידיים, וחוסכים זמן ומאמץ. מסועים מסוג זה קיימים במערכי הייצור בתעשייה בתחומי המזון, התרופות, האלקטרוניקה ועוד. בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה ניתן למצוא מגוון מסועים במחירים מפתיעים לבתי עסק גדולים וגם קטנים יותר.
  • מסועי גלילים – עם גלילי פלדה, פלסטיק, נירוסטה או אלומיניום, מסועי גלילים ממונעים לעומסים קלים, בינוניים וכבדים, מסועי גלילים עם צריח מסתובב ועוד.
  • מסועי מעלית – משמשים בעיקר כשקיימים הבדלי גובה במבנה או בקו הייצור.

קנייה חכמה מתחילה בחיסכון

לכל מפעל יש את הצרכים שלו, ולכל תחום בתעשייה נדרש מסוע מסוג המתאים לו. מסוע תקול שעומד במפעל ללא שימוש גורר הפסדים ותופס מקום יקר. לנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה קיים מאגר נרחב של מסועים משומשים מסוגים שונים, אותם תוכלו להתאים לצרכים שלכם. כך ניתן להרחיב את בית העסק או המפעל לתפוקה מלאה ללא הוצאות גבוהות ובלי להמתין למשלוחים או לייצור חדש ולבזבז זמן יקר. אנו מתמחים בשיווק כלי עבודה משומשים באיכות מעולה ונשמח לייעץ לכם. פנו אלינו והתרשמו מקטלוג המוצרים שלנו בו תוכלו למצוא את מבוקשכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.