מלגזות יד שניה

מלגזות יד שניה הן פתרון יעיל, חסכוני ונוח לבתי עסק המבקשים לקבל כלי עבודה איכותיים ללא הוצאות גדולות ויקרות. מדובר במלגזות חשמליות או דיזל להרמה של מטענים כבדים, הכוללים את...
מלגזות יד שניה למכירה במצב מעולה

ניתן למצוא אותן בכל מפעל בענף התעשייה, הן מסייעות לעובדים לשנע מטענים כבדים מקצה אחד של המפעל לקצהו השני, ומייעלות את העבודה. אלו הן כמובן – המלגזות. מלגזות יד שניה הן עניין מקובל במפעלים רבים, ואפילו אתם המבקרים, לא הייתם מנחשים שמדובר ביד שניה. זאת מכיוון שלהפתעתכם הרבה, יד שניה אינה משמעותה מוצרים מתפרקים וישנים. אם אתם עומדים בפני פתיחת מפעל חדש, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

מדוע כדאי לרכוש מלגזות יד שניה בעת פתיחת מפעל או התרחבותו?

  • מחיר אטרקטיבי – אין זה סוד שהבדלי המחירים בין מוצר חדש ובין מוצר יד שניה עלולים להיות אסטרונומיים. העניין הוא שלעתים יד שניה היא בעצמה מוצר חדש לחלוטין, שפשוט לא נעשה בו שימוש. כך שאתם מלגזה יד שניה כמו חדשה! 
  • בחירה חכמה – כשאנו רוכשים מוצר חדש, לרוב ייצמד אלינו מוכר שאמנם בחלק מהפעמים באמת יסייע לנו, אך בפעמים אחרות פשוט ינסה למכור לנו בצורה אגרסיבית מוצר שכנראה לא באמת מתאים לנו. כשאדם בוחר לקנות יד שניה, הוא מבצע בדרך כלל סקר מקיף על המוצר לו הוא זקוק, וכך מגיע מוכן יותר לקראת הקנייה. 
  • קנייה ירוקה – כשאתם קונים יד שניה, אתם תורמים לסביבה. במקום שמכונות חדשות ושימושיות יתבלו להן בשמש הקופחת ויעלו חלודה, תוכלו להעניק להן את ההזדמנות לשימוש חוזר.

מלגזות יד שניה  – אבל כמו חדש

מזל טוב! סוף סוף אתם מתקדמים בתהליך הקמת המפעל החדש שלכם וכעת עליכם לאבזר אותו בציוד הטוב ביותר בשוק. לא חבל על ההוצאות הנוספות בקניית ציוד חדש לחלוטין? נעים מאוד, אנו במשומש מחזיקים במלאי של ציוד תעשייתי משומש – אבל, בדיוק כמו חדש. כל מה שאתם צריכים נמצא ממש כאן אצלנו, אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם משומש עוד היום.

רכישת מלגזות יד שניה היא פתרון יעיל, חסכוני ונוח לבתי עסק המבקשים לקבל כלי עבודה איכותיים ללא הוצאות גדולות ויקרות. מדובר במלגזות חשמליות או דיזל להרמה של מטענים כבדים, הכוללים את כל החלקים הנלווים. אצל שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה תוכלו למצוא מלגזות במצב מצוין ובמחיר משתלם, שהוצעו למכירה מבתי עסק אחרי שעברו בדיקת תקינות מקיפה. מלגזות שנמכרות כיד שניה עוברות בדיקות תקינות לחלקיהן ולמנוע, כך שהמוצר הנקנה איכותי ותקין. בתי עסק קטנים מחפשים לרוב מלגזות במצב מצוין שניתן לרכוש ללא חשש ושישמשו אותם לאורך שנים בלי תקלות ובמחיר חסכוני.

מלגזות יד שניה – כי למה לשלם יותר?

מלגזות יד שניה מחזיקות ביתרונות רבים. נציין את חלקם כעת:

  • מלגזות חשמליות או דיזל באיכות מעולה, ממש כמו מהאריזה.
  • מלגזות צריח, מלגזות שדה, מלגזות להרמת משטחים כבדים, מלקטות – והכול עבר בדיקת תקינות.
  • מלגזות יד שניה עוברות בדיקה מקיפה לפני מכירתן, כך שמרווחים מוצר יד שניה באיכות של יד ראשונה במחיר מציאה.
  • מלגזות יד שניה נמכרות לא בשל תקלות או חוסר יעילות, אלא לרוב עקב שדרוג של כלי בית העסק או שינוי המוצרים לצורך רכישת אחרים, או שמדובר במכירה של בית עסק שנסגר או ששינה את ייעודו ואינו צריך עוד את כלי העבודה.

כך או כך, אתם מרוויחים ברכישת מוצר יד שניה באיכות טובה בלי להיכנס להוצאות גדולות.

משומש אבל לא מתפשר על איכות

הפתרון לצמצום בעלויות הרכישה הוא מלגזות משומשות, כמובן בתנאי שהן שמורות היטב ומצבן המכני מאפשר עבודה ללא כל תקלות. זול לא אומר פחות טוב. כפי שאנו רוכשים מכונית יד שניה ולא מתפשרים על איכותה ותקינותה, אין סיבה לעשות זאת כשמדובר במלגזה. אם אתם מחפשים מלגזות יד שניה, כהן – מסחר בציוד לתעשייה הוא הכתובת למציאת המוצר המבוקש. חפשו בקטגוריות את המוצר המבוקש מתוך קטלוג המוצרים שלנו, הכולל מלאי גדול של מוצרים יד שניה, אותם תוכלו לרכוש בראש שקט. נשמח לעמוד לשירותכם באיתור המוצר הרצוי באתר.

מלגזות יד שניה למכירה במצב מעולה

מכירת מלגזות יד שניה

עם סיום שלבי הייצור והוצאת הסחורה מפס הייצור, אתם נדרשים לקיים מערך לוגיסטי שלם שתפקידו הוא לבצע את ההפצה ללקוחות ולאפשר ניוד מהיר ויעיל של המוצרים, במינימום השקעה כספית. חלק אלמנטרי ביותר בתהליך ההפצה הוא השינוע של הסחורות בתוך תחומי המפעל או המחסן שלכם. לשם כן, עושים בעלי המפעלים שימוש בכלים כבדים, דוגמת מלגזות יד שנייה, אשר מאפשרות התניידות קלה לעובדי המחסן והעברת סחורות מהירה לכל נקודה במרחב. חברת שליו כהן מסחר בציוד לתעשייה, היא החברה המובילה בישראל כיום שעוסקת ברכישה של ציוד מיד שנייה לטובת מנהלים ומפעלים בתעשייה.

רכישת מלגזות יד שניה – בחירה חכמה לחברה

ההחלטה לבצע רכישה של מלגזות יד שנייה לעסק שלכם, יכולה להיות החלטה כלכלית חיובית מאוד, מכמה סיבות. ראשית, החסכון המשמעותי בעלויות. בתור עסק מתחיל, אין לכם תקציבים בלתי מוגבלים להשקיע, ורכישת מלגזות יד שנייה מאפשרת לחסוך משמעותית בהוצאות. שנית, מלגזות יד שנייה יכולות לשרת את העובדים שלכם, במיידיות ולתקופה ארוכה. אתם לא צריכים לבצע התאמות או להמתין לייצור מלגזה בהזמנה. כמו כן, אתם יכולים למצוא כמעט כל דגם של מלגזה שקיים בשירות, בשוק מלגזות יד שנייה. בין אם מדובר על מלגזת צריח, או מלגזת היגש, כל מוצר שאתם מעוניינים לרכוש לעסק שלכם, זמין בשוק היד השנייה לרכישה מהירה.

התאמה מושלמת לצרכים שלכם

ניהול מחסן או מפעל היא משימה מאוד מורכבת, אשר במידה רבה מחייבת שימוש בציוד המקצועי המתקדם והאיכותי ביותר. ואולם, לא לכל מפעל יש את האפשרות הכלכלית להשקיע משאבים ברכישת מלגזות עם פתיחתו. שוק היד השנייה בישראל, הוא פתרון נוח מאוד לבעלי העסקים שיכולים למצוא את המלגזה הראשונה לבית העסק, בעלות נוחה ומתאימה לתקציב. במהלך החיפושים, רצוי מאוד להבין מה הוא המפרט הטכני של המלגזה, כולל צריכת הדלק ואיכות מערכת ההנעה שלה, כדי לוודא שהמלגזה עונה על כלל הדרישות שלכם ויכולה לשרת את בית העסק נאמנה לאורך שנים. צוות שליו כהן מסחר בציוד לתעשייה, יסייע לכם לבצע את כל הבדיקות לרכישה מקצועית.

מלגזות יד שניה למכירה

בתוך מרכזים לוגיסטיים עמוסים, מלא בחורות, אנשים וצנועה, יש רצון לייצר יעילות מקסימלית שתשפר את התפקוד של כל אחד ואחת מאנשי הצוות במרכז. בין שמדובר על מרכזים לוגיסטיים בתחום ההייטק ובין שמדובר על מרכזים בעלי התמחות בתעשיית המזון, אחד מהכלים החשובים ביותר שאתם רוצים להחזיק בתוך מרכז לוגיסטי הוא מלגזה. כלי שינוע אפקטיבי, אך בה בעת גם יקר ויוקרתי, אשר מחייב אתכם להשקיע לא מעט משאבים על מנת למצוא את המותג הטוב ביותר. ועדיין, יש לא מעט בעלי עסקים שמוכנים למצוא מלגזות יד שניה למכירה, מאשר לרכוש מלגזות חדשות ויקרות יותר. כדי להצליח למצוא מלגזות יד שניה למכירה, אתם צריכים לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת משומש- ציוד תעשייתי מבית שליו כהן, ואנו נעזור לכם למצוא את המלגזה הטובה ביותר שתוכלו למצוא.

איך ניתן למצוא מלגזות יד שנייה למכירה?

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין , החיפוש אחרי מלגזות יד שניה למכירה הוא לאו דווקא חיפוש מהיר מאוד, שבו תראו את התוצאות תוך כמה ימים. גם אם אתם מחפשים מלגזות דרך רשת האינטרנט, וגם אם אתם מוכנים להשקיע יותר משאבים על מנת להתקשר עם בעלי מלגזות למכירה, אתם עדיין צריכים לבחון לעומק את הרכישה מבחינת תנאי המכניקה והבטיחות של המוצר שלכם. המשמעות היא שלפני הרכישה עצמה, חשוב מאוד לבצע בדיקות תקינות ובטיחות למוצר שאתם מעוניינים לקנות, כמו גם להבטיח שכל התנאים למכירה חתומים בחוזה ברור ומפורט, עליו חתומים שני הצדדים של העסקה.

אל תיקחו סיכונים עם כלי רכב לתעשייה והלוגיסטיקה

המלגזה היא כלי רכב שעליו נוסעים מידי יום ביומו עובדים רבים, לצרכים מקצועיים שונים, כאשר יש הבדלים ברמות הניסיון והמקצועיות בין כל העובדים. ולכן, אין מקום לעיגול פינות או לחשיבה על הקלות בתהליך הרכישה של המלגזה שלכם, ככל וחשוב לכם להבטיח שכל העובדים יחזרו הביתה בשלום. המשימה של אנשי הצוות של חברת משומש ציוד תעשייתי מבית שליו כהן, היא לאפשר לכם ליצור את סביבת העבודה הטובה ביותר, על בסיס שימוש במלגזות איכותיות מיד שניה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.