מיכלי פיברגלס משומשים

מיכלי פיברגלס משומשים הם לאו דווקא מה שאתם חושבים; לא מדובר במוצר מתפרק וישן שכעבור זמן קצר ישאיר אתכם תוהים איך יום העבודה ימשיך, אלא להפך. הרי ישנם גם מפעלים המחפשים להתרחב...

הפיברגלס (או זכוכית סיבית) הינו חומר העשוי סיבים דקיקים מאוד של זכוכית. הוא יעיל מאוד בתעשיית חומרי הבידוד והטקסטיל, ועוד. שילוב בין פיברגלס לפוליאסטר מאפשר ייצור מיכלי אחסון גדולים במיוחד, ומשום כך הפך החומר למבוקש במיוחד גם בשאר ענפי התעשייה. מיכלי פיברגלס משומשים הם אפילו מומלצים יותר, מכיוון שהחומר הוא כה עמיד וחזק, כך שאדם העומד בפני פתיחת מפעל חדש, או הרחבת המפעל הקיים, יוכל לרכוש מכלים שכאלו במחיר של יד שניה, אך באיכות יד ראשונה!

למה לי לרכוש מיכלי פיברגלס משומשים במקום חדשים?

מיכלי פיברגלס משומשים הם לאו דווקא מה שאתם חושבים; לא מדובר במוצר מתפרק וישן שכעבור זמן קצר ישאיר אתכם תוהים איך יום העבודה ימשיך, אלא להפך. הרי, מפעלים נסגרים בכל מקום ובדיוק כמוכם, ישנם גם מפעלים המחפשים להתרחב וזקוקים לציוד חדש. אם אין ברצונכם להוציא סכומי עתק מהכיס, תוכלו לרכוש את הציוד לו אתם זקוקים במצב חדיש ומעולה. ואם תהיתם מדוע דווקא פיברגלס, הנה מספר סיבות:

  • עמיד בפני כימיקלים וחומרים מסוכנים
  • בלתי נראה למכ”מים וגלי רדיו
  • בידוד חשמלי ותרמי
  • עמיד בפני קורוזיה
  • אינו מוליך חשמל
  • חסין מפני אש ומים
  • אינו דורש תחזוקה מיוחדת
  • ועוד

מטרתם העיקרית של בעלי עסקים בענפי התעשייה השונים, היא להקל על שגרת העבודה ולהפוך אותה ליעילה יותר, כך שבסופו של דבר קו הייצור יעמוד בקצב הביקוש ויניב מוצרים איכותיים. משומש, בהנהלת שליו כהן, מזמינים אתכם לאפשר לנו לצייד אתכם בכל הנדרש לכם על מנת לעמוד ביעדים שלכם בצורה טובה יותר, במחירים שפשוט לא תוכלו לסרב להם. צרו עמנו קשר בהקדם או הגיעו לסניפנו בעפולה – אל תוותרו על השאיפות שלכם!

מיכלי פיברגלס משומשים הם מוצר מבוקש מאוד בתעשייה הן בשל איכות החומר והן בגלל מחירם המשתלם. פיברגלס הוא חומר העשוי מסיבים דקיקים של זכוכית. משתמשים בו לרוב בתעשיית חומרי הבידוד והטקסטיל. יתרונותיו של הפיברגלס הפכו אותו למבוקש בייצור מיכלי אחסון גדולים תוך שילוב עם פוליאסטר ויתרונותיו נעוצים גם בהיותו עמיד, חזק ומבודד. אנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה מספקים מיכלי פיברגלס בגדלים שונים עבור לקוחותינו במחירים אטרקטיביים ועם שירות ללא תחרות.

היתרונות הרבים של מיכלי פיברגלס משומשים

  • עמידות גבוהה בתנאי מזג האוויר ושרידות לאורך שנים.
  • חומר אטום המונע נזילה ולכן השימוש בו רווח בתעשיות השונות והוא אינו זקוק לתחלופה.
  • פיברגלס הוא חומר בידוד מעולה, עמיד מאוד בסביבה של כימיקליים, אינו מאבד מחוזקו ואינו נוזל.
  • המיכלים קלים לנשיאה והעברה בשל משקלו הסגולי של החומר, ולכן אין חשש להעבירם ממקום למקום.
  • עמידים בפני חום ואש ואינם ניזוקים לאורך השנים.
  • עמידים בפני קורוזיה.
  • אינם מוליכים חשמל.

מיכלי פיברגלס משומשים כמו חדשים

מיכלי פיברגלס משומשים מהווים נתח רחב בענפי התעשייה השונים, כיוון שמדובר בחומר העמיד למשך עשרות שנים וניתן לעשות בו שימוש רב ומגוון. פיברגלס אינו מוצר מתכלה או מתפורר ולכן בעל שימושים רבים. אנו בחברת שלו כהן – מסחר בציוד לתעשייה מספקים מגוון של ציוד תעשייתי משומש באיכות מעולה, כך שאם אתם מחפשים להרחיב את העסק ולהגדיל את מלאי הציוד שברשותכם, או להתחיל לעשות שימוש במיכלי פיברגלס, אנו הכתובת עבורכם. אין צורך לרכוש מיכלים חדשים ויקרים כשמוצר יד שנייה אינו נופל ממנו באיכותו. ניתן לרכוש את הציוד המבוקש לכם בגדלים שונים במצב מצוין. אנו עושים את מרב המאמצים על מנת לאפשר רכישה של ציוד הנדרש לתעשייה, לחקלאות ולטקסטיל באיכות מעולה בלי הוצאות גדולות. מפעלים משנים את ייעודם או נסגרים ואנו דואגים להשיג את הציוד הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם מוצר איכותי בלי לרוקן את הכיסים. היועצים שלנו והמומחיות שלנו בציוד משומש הפכו אותנו לשם דבר בתחום. פנו אלינו ונשמח לסייע לכם למצוא את מבוקשכם.

מיכל פיברגלס יד 2

מיכלי פיברגלס משומשים במצב טוב

בעשרות השנים האחרונות, עוברת התעשייה הישראלית שינוי עמוק ומשמעותי. יותר מפעלים נפתחים, פסי ייצור משפרים את יכולותיהם והחברות עוברות לייצור תלוי מכונות כמעט בכל תחום עיסוק. כפועל יוצא, עולה דרסטית הדרישה של מנהלים בתחום התעשייה למצוא פתרונות יצירתיים לרכישה של מכונות לפסי הייצור השונים. בין היתר, עיקר המאמצים מתרכזים ברכישה של מיכלי פיברגלס משומשים לאחסון, בגדלים שונים ורמת איכות משתנה, בהתאם לצרכי המפעל. מיכלי פיברגלס משומשים הם פתרון נוח וזמין, אותו הצוות המקצועי של חברת שליו כהן מסחר בציוד לתעשייה יכולה לספק לכל לקוח ובכל זמן.

מיכלי פיברגלס משומשים – ציוד לעסק בעלות נוחה

היתרון המרכזי ברכישת מיכלי פיברגלס משומשים הוא היתרון הכלכלי. ההשקעה הראשונית בהקמת עסק, כמו גם התחזוקה של פס הייצור לאורך השנים, היא האלמנט הכי קריטי שמשפיע על שורת הרווחים שלכם. ישנן מכונות מיוחדות וייעודיות לכל בית עסק, אותן לא ניתן לרכוש מיד שנייה ואותם אתם, כמנהלים, צריכים לרכוש ולא משנה מה הוא המחיר. לעומת זאת, כאשר עומדת לפניכם האפשרות, לצמצם את ההוצאות הישירות על הקמת פס הייצור שלכם, זו יכולה להיות הקלה משמעותית על תקציב החברה. יחד עם זאת, חיפוש אחר מיכלי פיברגלס משומשים חייב להתייחס גם לאיכות המוצרים עצמם וליכולת לקבל את המוצר האיכותי ביותר, לשימוש אותו אתם מייעדים.

ניהול נכון של פס הייצור

ההשקעה בחברה שלכם, ובפרט בייצור מוצרים איכותיים ותקינים, היא הערובה לשביעות הרצון של הלקוחות. על כן, לב העיסוק שלכם הוא המפעל עצמו, על כלל עובדיו והשירותים שהוא מספק. ניהול נכון ומתאים של תהליך ההקמה של המפעל, כולל רכישת מיכלי פיברגלס משומשים או ציוד נלווה משומש, היא במקרים רבים הדרך הכי הולמת לתת מענה לכל צרכי המפעל. כיום שוק המוצרים המשומשים הוא נרחב מאוד, כך שלכל לקוח יש אפשרות למצוא מכלים בגודל המתאים, שיכולים להכיל חומרים שונים לאורך זמן. אנו, צוות חברת שליו כהן מסחר בציוד לתעשייה, אוספים מידע אודות ציוד משומש שמתאים ללקוחות בתחומי עיסוק שונים לרווחת כלל לקוחותינו.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.